Ik heb het koud!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ingeborg Zijdenbos - WaarBenJij.nu Ik heb het koud!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ingeborg Zijdenbos - WaarBenJij.nu

Ik heb het koud!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ingeborg

01 Februari 2005 | Nederland, Utrecht

Sinds zaterdag voel ik me opgesloten in 4 lagen kleren, en nog steeds heb ik het koud! Inderdaad, ik ben weer thuis!!
De laatste week ik Suriname was heerlijk; nog een fantastische trip naar het binnenland waar we getuige hebben mogen zijn van de wonderlijke kracht van de natuur: na weken watertekort steeg het waterpeil in de rivier in 1 nacht plotseling met 1 meter! Verder veel jungle, heel veel lieve negerkindjes, watervallen, zon en hobbelige bauxietwegen, echt Suriname dus! Na een laatste avond feest in de Millenium en een heerlijk afscheidsetentje zijn we vrijdagavond op het vliegtuig gestapt. Zaterdagochtend hebben we er 3 uur over gedaan om door alle controles heen te komen voordat we onze families ons bruine kleurtje konden showen, maar goed, 'no spang', dat zijn we wel gewend uit Suriname!
Deze 3 maanden waren geweldigf! Ik heb nu al heimwee naar het heerlijke temperatuurtje en de leuke mensen, maar het leven hier in Nederland gaat verder.
Na 3 dagen gaat alles alweer z'n gewone gangetje; gezellig al mn vrienden zien, koffie in het ziekenhuis, en een veel te relaxed blok met 2 dagen vrij per week (mij hoor je niet klagen). Alleen die kou....van mij mag het zomer worden!
Ik hoop dat jullie de afgelopen tijd genoten hebben van de verhalen, bedankt voor alle reacties en tot snel in Nederland!!(Moet je alleen wel opschieten, want over een maand zit ik alweer voor 6 weken in Zutphen of all places voor mijn co-schap kinder..)

Heel veel liefs, Ingeborg

  • 01 Februari 2005 - 15:40

    Peach:

    Het was heerlijk om te lezen over je avon(d/t)uren daar ver weg aan de andere kant van de plas. Jammer dat het afgelopen is...
    Wanneer vertrek je weer. ;D

  • 02 Februari 2005 - 21:32

    Bram:

    Spittaal Ziekenhuis is natuurlijk wel creme de la creme.
    heb je al een slaapplek?

  • 17 Februari 2005 - 19:48

    Kasper:

    Hee Inge!
    Al weer helamaal geacclimatiseerd dus! Hier is het nog steeds lekker warm. En de laatste tijd weer erg droog. Succes met al je co-schappen en tot ziens op de Suriname Dance-Hall reunie!

  • 20 Juli 2005 - 15:50

    Heidi:

    Beste Ingeborg
    Ik zou graag met je in contact komen want ik bevind me nu in Suriname en ben zwanger. Hoor graag wat meer van je ervaringen met de begeleiding etc. daar! Mail me aub op heidi_klv@yahoo.com
    bedankt!

  • 15 Oktober 2005 - 20:23

    Julia:

    Hujambo dakatari Ingeborg!
    Vandaag Swahili toets zonder jullie... Ik hoopte al iets van de ervaringen te kunnen proeven op je site, maar helaas: nog even wachten! Succes in ieder geval en tutaonana!!! bibi Julia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingeborg
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 51552

Voorgaande reizen:

10 Juli 2009 - 26 Augustus 2009

Laos & Cambodja 2009

13 Oktober 2005 - 10 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: