Nog 7 nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ingeborg Zijdenbos - WaarBenJij.nu Nog 7 nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ingeborg Zijdenbos - WaarBenJij.nu

Nog 7 nachtjes slapen....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ingeborg

22 Januari 2005 | Suriname, Paramaribo

Het is een cliche, maar waar is het wel: de tijd vliegt! Dacht ik vantevoren nog dat 3 maanden lang was, ik weet nu wel beter....
Over een weekje ben ik alweer thuis, heerlijk om iedereen weer te zien, maar ik denk dat ik er na 2 dagen in Nederland wel weer genoeg van heb en net zo lief weer terug ga naar dit heerlijke land.
Maar, voordat het zover is hebben we nog een superweek voor de boeg!!
Gisteravond zijn we onze laatste week goed begonnen met een fantastisch afscheidsfeest op ons balkon. Vandaag vertrokken Marielle en Janine namelijk al voor een week Medische Zending in het binnenland, en na 3 maanden continu met elkaar moest ons feest dus ook van ons allemaal zijn.
Het was een superfeest met geweldige muziek (met dank aan de giga-boxen, opgeduikeld uit de rotzooi in mijn kamer), een heleboel leuke mensen, veel lekkere hapjes en drankjes, en zelfs champagne, meegenomen door onze grote vriend Lee, de eigenaar van ons Internetcafe. Behalve veel nederlandse stagiaires waren ook onze Surinaamse mede-co\'s en zelfs onze taxichauffeur gekomen. Echt supergaaf! we hebben gedansd tot in de hele vroege uurtjes, waarna we echt afscheid moesten nemen van Janine en Marielle.....Ondanks onze voornemens toch een paar traantjes gesignaleerd, maar wat wil je als \' Lopen tot de zon komt\' gedraaid wordt....
Na dit feest realiseren we ons pas goed wat een bijzondere tijd dit geweest is en hoe super het hier was met elkaar.
Vanavond gaan we gelukkig nog lekker eten met een paar studenten, en morgen vertrekken we met 7 man en Sensi als gids nog een keer het binnenland in voor een 4-daagse trip over de Surinamerivier.
Nog 1 keer hobbelen over de bauxietwegen, bruinbakken in een korjaal, en borgoecola-feestjes onder de sterrenhemel! We gaan er volop van genieten!

  • 22 Januari 2005 - 16:48

    Jossi:

    O Ing, ik wil echt nog niet hoor! Heb heel veel zin in de komende trip...we gaan nog echt even op en top genieten!!!!
    Kus

  • 23 Januari 2005 - 11:57

    Marjo:

    nou ik vind het niet erg dat je terug komt hoor :)
    kuzzje!!

  • 30 Januari 2005 - 17:00

    Kasper:

    Dag negertje,

    Zo bruin als jij nu bent zal ik hier in ieder geval niet worden! Hoe is het daar in NL? Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad. Morgen vertrek ik naar Djumu. Ik heb er erg veel zin in, maar wel een beetje spannend.... Succes daar terug in het vertrouwde kikkerlandje!

    Kasper

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingeborg
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 51558

Voorgaande reizen:

10 Juli 2009 - 26 Augustus 2009

Laos & Cambodja 2009

13 Oktober 2005 - 10 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: